Funderingar...

2010-07-23 / 23:13:44



Om nätterna sover jag på soffan för tillfället, så mycket svalare där nu när det är så varmt om dagarna...
På bilden syns Anthonys örngott och grisen han gav mig i julklapp, sjalen på grisen använde han nästan jämt, jag bodde i den närmsta tiden efter han lämnat oss....



Många gånger funderar jag på om jag gör mig själv en otjänst genom att ha hans saker så nära mig, försöker jag hålla fast vid någonting som ändå aldrig kommer förändras...

Mamma saknar dig Anthony, för alltid....

 

Kommentarer!
Postat av: Maria

Vad skönt att jag fick dig att le en smula, eller Yamas var det ju :)

Jag tror inte att du gör dig själv en otjänst, jag tror det är en viktig bit av sorgprocessen och läkeprocessen.



Min kompis lillebror dog i en bilolycka och föräldrarna dukade vi matbordet varje dag och de rörde inte hans rum. Detta över ett år..



Tänker på dig...Alltid.

Kram ♥

Kommenterat - 2010-07-24 / 08:00:30  | URL - http://www.yamas-my-life.blogspot.com
Postat av: Kia

Du gör inte fel Maria genom att ha Anthonys saker nära dej.Simon hade en Quiksilver tröja som var alldeles ny när han blev sjuk.Den använder jag ofta.Leif och Robin använder hans kepsar,hans adidasvattenflaska när dom tränar.Linus har hans träningsväska.Naturligtvis tycker Anthony om att du gör som du gör.Fortsätt med det så länge du känner att det är bra för dej och ingen annan.Kram Kia

Kommenterat - 2010-07-24 / 08:10:07
Postat av: Sara

Ja det är grönt och fint här:-) Skara är en ganska grön stad faktiskt överlag. Men just här har vi åkrar och massa parker runtomkring.



Du får ta med Leo en dag och försöka komma hälsa på tycker jag.



Kramar

Kommenterat - 2010-07-24 / 08:21:50  | URL - http://karlekovervinnerallt.blogspot.com
Postat av: Nathalie- mamma till Filip

Ja du, de där med piercingar kommer nog alltid att hålla i sig.. Han Tatuerade in sitt namn & Födelsedatum på bröstet :) ..

Okej.. Men dom som vill läsa om oss innan, får gå tillbaka till den gamla bloggen o kika! :)

Ja, jag hade velat ha en fin design. Men jag känner att jag inte vill betala pengar för o få en fin blogg.. Men jag har en adress till en tjej som fixar bloggar.. Om Du är sugen? :)

Kommenterat - 2010-07-24 / 09:47:07  | URL - http://nathaliieby.blogg.se/
Postat av: Veronica

Du gör inte fel tycker jag som har hans saker nära dig,

det är ju det enda du har att ta till rent "fysiskt"

efter honom.

Måste vara fruktansvärt att veta att man aldrig mer får krama o hålla om sitt barn och jag tycker så synd om dig :(

Jag tycker du har en jättefin blogg,

hoppas du ej tar illa upp om jag frågar men vad hände egentligen,

dog han i sömnen?

Han var ett vackert barn och jag beklagar din stora sorg.

Många kramar från mig.

Kommenterat - 2010-07-24 / 18:40:15
Postat av: F R I D A-what it's like to be me

vilken fin tatuering du har! jag vill också tatuera mig.. vet dock inte vad jag vill ha..



jag tror inte du gör fel alls. så länge det känns rätt för dig, så kan du fortsätta med det.



må så bra det går.

styrkekramar.

Kommenterat - 2010-07-24 / 22:56:39  | URL - http://fridamarklind.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: