Tillägg....

2010-12-16 / 07:42:22
"Det kanske skulle ge oss en chans att ta en extra koll på våra egna barn, om det var ngt annorlunda.. men men valet är ju ditt och mår inte du bra av att lufta det som hände din son, så är det inget jag kan göra. Tack för den här tiden."

Eftersom det var som jag tidigare i bloggen skrev att allt skedde som en blixt från klar himmel, att ,min son inte hade några symptom på att vara sjuk alls,att något skulle vara "annorlunda", så det hade det inte hjälpt dig och dina barn om jag hade "luftat" vad som var fel, vi hade ju liksom inget att reagera på...

Tack själv Anna, antar att du under en tid läst bloggen och nu lämnar den, och åt Det är det inget Jag kan göra något åt...

Ha en fin dag i snöslasket alla....
Kommentarer!
Postat av: gertie

Tänker på dig. Ha en bra dag trots allt tungt som finns omkring dig. Kramar från Skåne

Kommenterat - 2010-12-16 / 08:39:17  | URL - http://kittyhansens.blogg.se/
Postat av: anna-ett barn på jorden, en ängel i himlen

Kram till dig.

Ja du, jag tror de som ibland vill veta allt som rör sjukdomar osv också är rädda för att det blir så uppenbart och verkligt. När de känner att de inte får all information så tappar de kanske greppet. Eller inte vet jag.

Tänk all världens sjukdomar som finns, man skulle bli hypokondrisk mer än man är om man vill följa upp alla symptom ^^



som sagt många många kramar

Kommenterat - 2010-12-16 / 13:51:09  | URL - http://bambinidolce.blogg.se/
Postat av: happyvardag

Men vad var det för j-la kommentar? Ja, inte av dig utan av någon Anna. Man får ju känslan av att hon läser för att frossa istället för att stötta en bloggerska. Nåväl, livet är fullt av märkliga kufar.



Jag hejar på dig Maria!

Kram Mia

Kommenterat - 2010-12-17 / 07:21:21
Postat av: Jenny Viklund

Jag vill bara säga att jag tänker på dig ofta. Är inne här nästan varje dag och kollar. Vad som hände när din son dog är inte väsentligt tycker jag utan jag följer din blogg för att du verkar vara en intressant och stark person. Det kanske inte känns så men man ser genom dina blogginlägg att styrkan finns där. Kramar i massor

Jenny

Kommenterat - 2010-12-17 / 19:36:41
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: