Sömnlös i Göteborg....

2010-12-31 / 00:04:36



Började innan läggdags på en av mina nya böcker "Den sista föreläsningen" av Randy Pausch...En bok som är svår att inte sträckläsa...Ögonlocken började dock bli tunga och jag lade ifrån mig boken i hopp om att försöka sova...tänkte en stilla tanke att jag nog skulle vara så trött att jag skulle kunna somna utan insomningstablett, men tji fick jag...Så nyss gick jag upp för att stoppa i mig en...passade samtidigt på att gå in till Leo för att klappa lite på honom...Klappar honom på kinderna och magen varpå han säger "Jag har pepparkaksarmar, det har mormor också"....Senaste gången jag var inne sådär och pillade på honom så att han vaknade så utropade han ordet
"Kattfamiljssnopp", ja det är ju också en sammansättning av ord...Ok...i rest my case...Går och lägger mig igen...och myser med grisen jag fick av Anthony förra julen....
Förhoppningsvis kan jag snart börja räkna får....

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: