Memories are forever....

2010-12-18 / 21:53:51

Foto by Emma



När det är dags så ses vi igen mitt barn...



Ballongerna for söderut, när de hade blåst iväg en bit formade de skyttens tecken, det stjärntecken Anthony är född i....



Grodballongen till höger släppte jag, den ser lite halvtokig ut....valet av ballongmotiv var enkelt, han kallades ju grodan som liten...



Kärleksmums och pepparkakor med A:n i kristyr...

Tack Emma för finfina foton...
Tack allihopa för att ni hjälpte till att göra dagen till vad den blev...
Jag tycker mycket om er....




Kommentarer!
Postat av: Hannas pappa

Kalas i Himlen...

Bemästrar du dagen Maria? Önskar att vi var hos dig idag...........

"Massmis med"

Niklas

Kommenterat - 2010-12-18 / 22:35:07  | URL - http://hannagull.wordpress.com
Postat av: Linda Hilldén

Åh, så fint!

Kan inte ens gissa hur tung dagen måste ha varit för dig och Leo. Jag tror verkligen att Anthony hade en bra dag <3 och han var absolut med Er!

Många många kramar till dig!

Kommenterat - 2010-12-18 / 22:56:35  | URL - http://anniquasdotter.blogg.se/
Postat av: happyvardag

Åh vad fint du ordnat Maria. Och bilderna är underbara! Memories are forever! Yes! Hoppas du fått sova lite inatt.



Kram Mia

Kommenterat - 2010-12-19 / 08:43:00
Postat av: Annika

Tack Maria att jag fick vara med i går! Det var jätte fint ordnat och härligt att träffa alla. Vi ses i morgon. Kram Annika

Kommenterat - 2010-12-19 / 11:32:03
Postat av: änglamamman

Sååå fint. Många styrkekramar.

Kommenterat - 2010-12-20 / 23:06:41  | URL - http://www.nglarfinns.blogspot.com
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: