Jag känner mig så ledsen....

2010-12-17 / 22:32:32


Vi har köpt en liten glittrig julgran, och i den har vi hängt två snögubbar, en för Anthony och en för Leo...det är så sorgligt...jag kan inte hålla tillbaks mina tårar.....Hur mycket tårar har en människa egentligen inom sig?
Det är så många som säger att jag är så stark, att de förundras att jag faktiskt står på benen...ja...varför gör jag det egentligen, är jag inte riktigt klok....? Jag känner mig inte ett dugg stark...Jag känner mig svagare än svagast, det känns som ju mer tiden går, desto svårare blir det...Vi glider isär mer och mer....Jag saknar så jag går i sönder...
Ska försöka sova, så jag klarar morgondagen...det är så tungt, så tungt, ni anar inte....
Godnatt...

Kommentarer!
Postat av: Hannas faster Mia

<3 är med dig extra i tanken imorgon Maria <3

Kommenterat - 2010-12-17 / 23:30:19
Postat av: Marie Börjesson

Lilla vän, lider med dig,måste kännas så tungt,va jag varit med om betyder inget mot va du är i just nu, även om jag också har min sorg, du Maria vet vad jag menar, även mycket har hänt sen i vår, men det kan vi ta på mejlen om du orkar. Och tårar Maria dom kommer och går och det tycker jag dom ska få göra. Att du känner ni glider isär kanske är ett bevis att du måste, för din egen skull och Leos, försöka släppa taget lite även om det känns svårt och fruktansvärt, Anthony vet ju hur mycket du älskade,och älskar honom, så jag tror inte att han vill att du ska må så här, försök tänka som syrran Lena, i morgon tar vi nya tag, sen ser du om det blir så, ta en dag i sänder vännen.



Kram och god natt

Marie.B

Kommenterat - 2010-12-17 / 23:45:59
Postat av: happyvardag

Ja, hjärtat- det är klart att du är ledsen. Och att du känner dig svag. Men sanningen är ju också att du sätter en fot framför den andra och fortsätter gå. Känslan av att glida isär är jobbig, men kanske måste tiden få skilja en åt för att kunna mötas på en annan nivå. Anthony och du och Leo kommer så småningom att glida in i ett nytt "vanligt" som kommer att få dig att orka lite till. Det låter patetiskt, men jag vet.....Man hittar sin kraft och sina vägar....Skrev ett svar på din kommentar inne hos mig också. Är med dig i tanken!

Kram Mia

Kommenterat - 2010-12-18 / 08:57:37
Postat av: Kia

Visst anar vi och inte bara det ,vi vet.När jag känner att nu går det åt h..vete så får jag bara tänka på att Simon tycker inte om att vi mår så dåligt.Han gillade ju inga "neggisar"Det är jobbigt Maria och värsta tiden är just födelsedagen och julen som är så "laddad"med känslor.Du har dagarna så tätt inpå.När julen är över då har vi Simons födelsedag.Du kommer att klara av mycket Maria och det har inget med styrka att göra.Leo behöver sin goa mamma,han är ju nu din "Livlina"Vi tänker på Anthony,dej och Leo extra mycket idag.Ha det så gott ni kan.Många,många kramar Kia

Kommenterat - 2010-12-18 / 10:12:15
Postat av: Ingegerd

Kära Maria! Tänker på Dig och Leo. Hoppas Ni har det någorlunda bra trots allt. Snön faller, allt är så vackert men också så sorgligt, Tror du att det finns snö i himlen?

Många varma kramar / Ingegerd

Kommenterat - 2010-12-18 / 11:55:12
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: