I did it...

2010-12-16 / 10:08:35

Har sagt sedan snön började falla att jag skulle ramla innan vintern är över och idag blev det en självuppfyllande profetia, så nu är det avklarat...Jag slant på en isfläck, slog knäet blodigt, och höften blå...till råga på allt så höll jag Leo i handen så han ramlade också, men landade mjukt, för han hamnade ju på mig....Älskar vintern....

Kommentarer!
Postat av: änglamamman

Änsålänge så har jag klarat mig! Hoppas det gått bra. Styrkekramar.

Kommenterat - 2010-12-16 / 11:22:28  | URL - http://www.nglarfinns.blogspot.com
Postat av: gertie

Hå, Hå, ja, ja. Så kan man se på det. Hoppas du/ ni är okej efter fallet. Kram

Kommenterat - 2010-12-16 / 16:34:57  | URL - http://kittyhansens.blogg.se/
Postat av: happyvardag

Premiären är avklarad för dig, så även för mig. Drattade kull på väg in på dagis och jag vet inte varför men jag liksom skäms. Så fånigt, men ändå....



Hoppas du inte har för ont idag. Själv drig jag i med munnen och spräckte läppen. Den gör ont vill jag lova...



Kram Mia

Kommenterat - 2010-12-16 / 18:37:42
Postat av: Jeta

Härlig bild du har på tanten som ramlar hehe!! Ajj Ajj för dig!! :( kram på er!!

Kommenterat - 2010-12-16 / 18:59:10
Postat av: Hannas pappa

Aj, aj, aj....

Inga vitala skador hoppas jag...Och Leo klarade sig!

Skridskor på nästa gång?!

"Massmis med"

Niklas

Kommenterat - 2010-12-16 / 20:45:59  | URL - http://hannagull.wordpress.com
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: