Tunisien 2010

2010-08-09 / 20:30:32

I lurarna....

http://www.youtube.com/watch?v=uelHwf8o7_U




Vi försökte fly verkligheten nyligen för en vecka, nu är vi hemma igen med insikten att det inte går att fly verkligheten...den var ännu mer påtaglig när vi var i väg, saknaden var enorm...Tomheten tar upp hela mitt jag, tänk att tomhet kunde ta sådan plats, vem kunde ana?
 Vi hade det varmt, ca 40 grader och badade dagarna i ända för att svalka oss i hettan...



Första kvällen vid havet med solens strålar i ansiktet....



Anthony fanns med oss i tankarna, ständigt....

Kommentarer!
Postat av: Niklas, Hannas pappa

Bitterljuvt är det enda jag kommer att tänka på...

PÅTAGLIG, OUTSINLIG SAKNAD!

Styrkekramar

Niklas

Kommenterat - 2010-08-09 / 21:37:16  | URL - http://hannagull.wordpress.com
Postat av: Kia

Finns inga ord för vår ofattbara saknad.När vi begravde Leifs mamma i fredags kändes det så hemskt när anhöriga grät.Dom visste inte ett skit hur djävligt vi har och alla tårar som gråts här hos oss är till för Simon.Det känns om om jag har inga tårar till övers för gamla och sjuka som har haft ett långt liv......Är jag hemsk???Kram Kia

Kommenterat - 2010-08-09 / 22:32:54
Postat av: Kia

Finns inga ord för vår ofattbara saknad.När vi begravde Leifs mamma i fredags kändes det så hemskt när anhöriga grät.Dom visste inte ett skit hur djävligt vi har och alla tårar som gråts här hos oss är till för Simon.Det känns om om jag har inga tårar till övers för gamla och sjuka som har haft ett långt liv......Är jag hemsk???Kram Kia

Kommenterat - 2010-08-09 / 22:34:19
Postat av: Malin

Ja, smärtan och saknaden finns väl med i bagaget även om man vill skapa lite avstånd bara för en stund. Den finns ju inom dig... Anthony är sååå fin på den bilden. Tror fortfarande att jag skall möta er alla tre när jag går från Willys ibland. Så konstigt... Kramar...

Kommenterat - 2010-08-09 / 22:46:28
Postat av: Alexandra

Jag har också kommit på att enda platsen för mig att vara när jag mår riktigt dåligt är hemma. Att åka iväg blir bara värre för mig. Herregud vad söt han är, din Anthony. Usch, det känns så orättvist!!! Massa kramar till dig

Kommenterat - 2010-08-10 / 08:28:57  | URL - http://whattowear.blogg.se/
Postat av: Sara

Lovar att den dag du kommer så finns det rabarberpaj på bordet med vaniljglass till:-)

Alternativt tar jag med paj till dig om vi åker till dig först.



Tack så hemskt mycket för att du hjälper mig komma på alla ord jag inte kan stava till eller glömt haha:-P



Synd resan inte blev så jättebra men tyvärr är det nog som så att som någon skrev. Anthony saknas inte i göteborg, han saknas inom dig. saknaden är med er var ni än går.



Ha det så bra det bara går, ringer någon dag snart tänkte jag.

kramar till underbara du. du är starkare än du tror,

Kommenterat - 2010-08-10 / 08:45:41  | URL - http://karlekovervinnerallt.blogspot.com
Postat av: Nathalie- mamma till Filip

ååååh va fin din blogg är, hur har du gjort de? hjäääälp mig ..

Kommenterat - 2010-08-10 / 09:36:12  | URL - http://nathaliieby.blogg.se/
Postat av: Maria Nilsson

Herre gud vad enormt vacker Anthony är på fotot.

Styrkekramar till er



Kommenterat - 2010-08-10 / 11:08:36
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: