Skara-Sara

2010-08-22 / 10:07:45

Igår var jag och Leo till Skara på dagsutflykt för att umgås med Sara och hennes dotter Alva. Barnen lekte jättefint utan att kivas det minsta. En fin dag med fina männniskor, som är värd att minnas och något som får upprepas snart...Tack Sara....
Den här fina doftpåsen har Sara virkat till mig, tycker den är ljuvlig...Hon tar förresten beställningar om någon skulle vara intresserad av en likadan, ni hittar henne på:

http://karlekovervinnerallt.blogspot.com/





Dessutom fick jag hjälp med att fålla detta tyg som täcker skärbräda, tidningsåtervinning och annat under diskbänken...Blev kanonbra....tack igen....Hade aldrig blivit gjort om jag skulle ha försökt fixa det själv...







Efter en fin dag i en annan stad kom tyvärr verkligheten ikapp mig på tåget hem, varför fick inte Anthony vara med om denna dagen? Jag hoppas han fanns med oss ändå....



Kommentarer!
Postat av: Sara

Tack själv. Vad fint det blev med skynket:-)

doftpåsen i pottan eller krukan =S



Kramar till underbara dig:-)

Kommenterat - 2010-08-22 / 10:18:48  | URL - http://karlekovervinnerallt.blogspot.com
Postat av: Sara

Btw

om du har någon i din närhet som önskar så kan jag göra på beställning, Finns rött, blått, vitt garn i dagsläget.

vit påse inuti.

Kommenterat - 2010-08-22 / 10:20:26  | URL - http://karlekovervinnerallt.blogspot.com
Postat av: Sara

vi måste ju ses snart igen:-) Om inte annat så är vi ju bjudna till Leos kalas =P

Han ska ju komma hit till halloween haha



Kram

Kommenterat - 2010-08-22 / 10:38:01  | URL - http://karlekovervinnerallt.blogspot.com
Postat av: Kia

Hej,om du varit i Skara så befann du dej endast 2 mil ifrån oss i Lidköping.Men vi är just nu i Strömstad.Har inte glömt att vi ska träffas och fika någonstans i Gbg framöver.Såg att du kommenterat på Annes blogg,Leva idag.Vi har kontakt per tele ibland.Hennes Madde gick ju bort samma år som Simon.Maddes fästman pluggar ihop med min Robin.Världen är bra liten ibland.Du kommer snart att klara dagarna bättre,sedan kommer svackor fram och tillbaka.Det är ju inte längesedan Anthony lämnade er.Må så gott ni kan!!Kram Kia

Kommenterat - 2010-08-22 / 11:26:37
Postat av: Anne

Hej igen,



Du frågade efter en hylla. Ja, de finns på Tradera men blir onödigt dyra.

Det finns en fransk butik på Drottninggatan i Gbg. Hon har en massa fina saker, kanske även en hylla. är själv ute efter en hylla men den får jag nog snickra ihop själv...



Jättefin doftpåse...tror att hon fick tipset av mig hur man gör den...hihi...har gjort en till Christine i våras och kanske jag gör flera... vi får se...nätet är fantastiskt...man får så många tips här och där.

Kram på dig!

Kommenterat - 2010-08-24 / 21:17:36  | URL - http://levaidag.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: