Osynlig text...

2010-08-17 / 16:25:17

Jag ser vad det står i inläggen även om färgen är ljus, men jag vet nu att flera har svårt att läsa vad det står...antar att ni som har svårt att se kör på energisparläge som ger sämre prestanda. Dock vet jag inte riktigt hur man ändrar färg på texten, så om någon vet hur man gör, så upplys mig gärna...


Kommentarer!
Postat av: Marie Å

Hej vännen! Jag ser bra här hemma, lite sämre på jobbet...



Tack för tipset om lampskärmarna, såg riktigt söta ut. Köpte ett par fina kuddar på Hagahem idag, har dem dock på jobbet fortfarande, så jag visar en annan dag!



Kram kram



Kram kram

Kommenterat - 2010-08-18 / 21:33:56  | URL - http://wwww.marieakerblad.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: