Madde

2010-08-30 / 14:16:56



....jag vann inte heller....
Så inga ♣ för någon av oss...

Kommentarer!
Postat av: Madde(reskompisen)

Den lotten slängde jag i papperskorgen i morse...

Synd att jag inte vann något för då hade du fått åka med mig karribien(hur det nu stavas)och solat och latat oss hele tiden hade vi gjort

Ta vara på dig Maria och din fina Leo Kramar till er.

Kommenterat - 2010-08-30 / 16:37:01
Postat av: Mia

Hej Maria!



Tack för senast, det var väldigt trevligt.



Hoppas att det kommer funka ok för dig att börja jobba igen.



Tänker ofta på er alla.



Ser på bloggen att du har handlat på Tradera, hittade du mycket fint, var det något att ha?



Du kloka, vackra människa som du kämpar.



Vi pratade bland annat om så kallade ordspråk, här kommer några till dig:



Motgångar får vissa människor att bryta samman, andra att överträffa sig själva.



Att ibland stanna upp ett tag kan vara det enda sättet att orka gå vidare på.



Massa styrkekramar

Kommenterat - 2010-08-30 / 21:11:49
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: