Hur kommer livet att bli?

2010-08-13 / 22:23:19



Nattduksbordet...
Lycka? Ever again?

Anthony, du finns i mina andetag...



Kommentarer!
Postat av: F R I D A-what it's like to be me

jag hoppas, ditt liv blir bättre. det förtjänar du.

Kommenterat - 2010-08-13 / 23:48:52  | URL - http://fridamarklind.blogg.se/
Postat av: Kia

Hej Maria,har nyss skrivit på Anna-Marias blogg och hon tänker sluta att blogga pga att en skitkärring varit elak via mail.Snälla om du orkar och vill peppa henne till att fortsätta.Hoppas att din dag varit ok!Kram Kia

Kommenterat - 2010-08-14 / 15:43:00
Postat av: Anne

Hej Änglamamma,

Hur svårt det än kan vara och hur svårt du känner nu, förstår jag tillfullo! jag trodde aldrig att jag skulle orka leva mer, men man gör det hur konstigt det än kan låta mitt i den svarta sorgen.



Det tar tid, så låt det ta tid. 15 september är det 2 år sedan Madde dog och jag har börjat leva mitt eget liv, men känner en oerhörd saknad efter henne.



Jag bemästrar saknaden med att fylla mitt eget liv med saker som jag tycker om att göra. Och det går ganska bra, men sorgen och saknaden lever jag med för alltid.



Men din fråga hur det kommer att bli, bestämmer du bara själv.

Livet blir inte bättre eller sämre, men på ett nytt sätt, ett annorlunda sätt...det gäller bara att hitta ditt sätt. Det behöver inte bli sämre, du kan hitta nya kvaliteer i ditt liv som inte fanns tidigare, för nu handlar det om dig, och din son gör allt däruppe för att peppa dig att göra ditt liv så bra som möjligt. För du ska leva full ut tills det är dags för dig.



Sorgen har sin tid, det har jag förstått, men det ser man först längre fram, och när det ljusnar för dig kommer du att se livet i ett helt annat ljus!

Lita på mig, för jag litade på dom som sa samma sak till mig....och det stämde....man går vidare.



Tack för ditt tips på sidan om korten, den var verkligen superbra! Jättefina kort!



Hoppas du får en riktigt skön helg! Gör något du mår bra av.

Kommenterat - 2010-08-20 / 22:30:57  | URL - http://levaidag.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: