Fånga dagen....

2010-08-24 / 16:01:06



Om jag fick leva ett liv till då skulle jag göra fler misstag nästa gång, jag skulle vilja koppla av mera och vara mjukare. Jag skulle vilja vara dummare än jag varit på denna resan. Jag skulle vilja ta saker och ting mindre allvarligt, jag skulle vilja våga ta fler chanser, bestiga fler berg, och simma i fler sjöar, jag skulle vilja äta mer glass och färre bönor. Jag kommer kanske att ha verkliga bekymmer, men jag skulle ha färre inbillade. Om jag fick leva en gång till skulle jag gå barfota tidigare om vårarna och fortsätta med det längre in på höstarna. Jag skulle dansa mera, åka mer karusell och jag skulle plocka fler tusenskönor...


Kommentarer!
Postat av: gertie

Varför vänta till nästa liv??? Du kan börja ditt nya liv nu. Eller? Tänker på Kitty som levde som om varje sekund var den siste. Vi ordnade till och med syrgastuber som vi kunde ta med när hon skulle shoppa.Hon planerade en shoppingdag dagarna innan hon somnade för gott.Hon levde på riktigt till sitt sista andetag.

Jag vet att du inte kan just nu när livet är tufft. Jag känner som du. Jag är en riktig fegis.Men ditt inlägg gav mig lite funderingar. Hoppas du tolkar min kommentar rätt o inte tar illa upp.Jag vill bara ditt bästa o förstår om inget funkar just nu. Nu när ingenting är som det skulle vara så får allting ta den tid det tar. Natti kramar

Kommenterat - 2010-08-24 / 22:44:25  | URL - http://kittyhansens.blogg.se/
Postat av: Lillan

Sv; Tack tjejen! Jag ska verkligen ta vara på tiden där nere, det ska bli så underbart att äntligen få komma till den plats som han älskade så otroligt mycket.



Jag har faktiskt köpt med mig tio stycken såna där lyktor som du tipsade mig om! Tack!



Önskar dig en bra vecka trots allt, du behöver inte alltid vara stark, glöm inte det.



Stor varm styrkerkam från ängeln Tommies mamma <3

Kommenterat - 2010-08-25 / 01:21:26  | URL - http://lillansegen.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: