Budskap...

2010-08-12 / 12:31:32

http://www.unikdekor.se

Jag gillar väggtexter med budskap, hyffsat enkelt att sätta upp och gör väldigt mycket för rummet...Jag har valt att sätta på en skänk och ett bord också härhemma....



Sovrummet ovanför sängen, kommer jag att "leva mina drömmar" i framtiden?



Soffbordet, visst är våra minnen för evigt, ingen kan ta dem i från oss....



På stentrappan i sovrummet, hittade dessa träbokstäver på rea häromdagen, det är väl just det vi änglaföräldrar har blivit så bra på efter våra barns bortgång, att fånga dagen...
Livet får ett annat perspektiv....



På skänken har jag satt ett "ordspråk" från Forrest Gump...



...tänk om jag hade anat när jag köpte denna text, hur mycket det senare skulle stämma in på mitt liv....

När jag kollade runt på hemsidan för en stund sedan fann jag detta budskap som är så klockrent, ska nog beställa det och sätta det på väggen i barnens rum, numera Leos rum....
http://unikdekor.se/visa_produkt.asp?t=Sj%E4lar+s%E4ger+aldrig+farv%E4l%2E%2E%2E&id=801&lang=sv



Anthony, du är så saknad....



Kommentarer!
Postat av: Eva T



Vilken vacker tanke att Själar aldrig säger adjö.



Tack och kram

Kommenterat - 2010-08-12 / 16:50:02
Postat av: Frida N

Vackra budskap, trilla in på din blogg av en slump och jag vill bara säga det att jag tycker du är en stark kvinna som kan dela med dig av din sorg och saknad.

Kommenterat - 2010-08-13 / 15:04:01
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: