Anthony

2010-08-27 / 07:38:32

Du har inte en aning om att jag tänker på dig precis just nu....
Skolfotografering idag för Leo, men inte för dig, första gången jag inte får fixa dina bångstyriga lockar med gelè, eller hjälpa dig med fina kläder...Älskade vän...Jag saknar dig...idag...och alla andra dagar....
Du är den bästaste Anthony`n i hela världen....

Kommentarer!
Postat av: Maria

Ytterligare en sån extra jobbig dag för dig..

Tänker på dig hela tiden..

Kram ♥

Kommenterat - 2010-08-27 / 08:43:19  | URL - http://maniskajag.blogg.se/
Postat av: gertie

Kitty tar säkert hand om Anthony.Hon kramar honom på kinden o säger. Vad fin du är. Jag tror att hon fixar lockarna på Anthony idag.

Kramar

Kommenterat - 2010-08-27 / 10:16:50  | URL - http://kittyhansens.blogg.se/
Postat av: Pia

Finaste Maria!



Anthony vet visst att du tänker på honom....allt du tänker och känner vet han om. Det är min sanna övertygelse!



Kram

Kommenterat - 2010-08-27 / 12:41:59
Postat av: Kia

Maria,jag är övertygad om att våra älskade änglabarn tar hand om varandra.Barnen befinner sig i den allra vackraste dimensionen.Precis så sa ett medium till mej.Våra barn var så rena och oskyldiga här på jorden så nu har dom blivit utvalda till det bästa.Barnen får alltid den finaste platsen.Kramar till dej och Leo,Kia

Kommenterat - 2010-08-27 / 19:19:26
Postat av: Niklas, Hannas pappa

Maria!

I min värld vet jag att Anthony mer än väl lade märke till att du tänkte på honom vid tillfället du skriver om. Då. Och nu. Hela tiden. Jag tror inte att det är en substanslös klyscha utan att det förvisso förhåller sig så.

Jag skrev precis några ord till "Camilla" som jag uppfattar lever i precis samma situation som vi gjorde med Hanna. Allt kommer tillbaka. Som om det någon sin hade - eller kommer att göra - försvunnit.

"Massmis med"

Niklas

Kommenterat - 2010-08-27 / 22:54:39  | URL - http://hannagull.wordpress.com
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: