Vackert barn, saknad och drömmar......

2010-04-02 / 10:30:45

Detta är ett av sista korten tagna med din eller min mobil, minns inte riktigt...Vilket vackert leende du har där, som alltid, sådana vackra pussläppar och underbart lockigt hår...Världens bästa storebror säger Leo ofta, i natt drömde han om dig och sa att ni lekte och hade skoj. Gjorde ni säkert på riktigt också, jag tror du besöker honom i drömmarna för att visa att du fortfarande är där....
Skickar dig lika många pussar som behövs för att det ska räcka tills vi ses igen.....

Kommentarer!
Postat av: Pia

Fina Anthony......



Ida upptäckte direkt vilken tröja han hade på sig på bilden. "tänk att han gillade den så mycket...som jag har valt ut"

Ha en fin dag Maria.

Jag är ledig hela nästa vecka, så vill du ha sällskap till graven någon gång följer jag gärna med...Kram

Kommenterat - 2010-04-02 / 10:55:35
Postat av: cina

Maria Vad den är fin din Blogg.

Abrazo Cina

Kommenterat - 2010-04-02 / 13:33:55
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: