Trött...

2010-04-21 / 21:09:56

Tack Inga, vad fint att du tänder ljuslyktan i bland, vi har spridit dessa lyktor till flera lärare och jag hoppas de andra föjer ditt exempel. Du och Anthony har ju en hel del historia ihop, och flera andra lärare också. Tack för allt ni gjort för honom och för mig under hans skolår. Tack!

Gunilla, Simons mamma....tror inte jag har din mail, men mailar gärna om du skickar mig den, eller så hittar du min mail via föreningens sida...

Suzie sthlm, vi vet inte så mycket ännu, allt skedde i sömnen och var oväntat, en blixt från klar himmel. Jag är för tillfället inte intresserad av att ta del av obduktionens resultat när det väl kommer. Finns andra i min närhet som vill veta och de kommer att ta del av detta när tiden är mogen. Men summan av kardemumman, detta är inget jag kommer att gå ut med på bloggen.Iallafall inte som jag känner nu. Tack för din kommentar, ja han var jättefin, änglalikt utseende med ljuvliga lockar och guldbruna ögon.

Cina, ja jag är så glad för mina vänner, jag hoppas ni vet det. Tycker massor om er....

Helene F, nej jag har inte tagit bort folk från min facebook, aldrig någonsin gjort, och har inte tänkt att börja med det nu...Kände bara att vissa missbrukade sociala medier som tex facebook till att bete sig som 3 åringar, småttingarna på mitt jobb visar 100 gånger större intelligens än dessa så kallade medmänniskor.

Anthony, Leo hälsar att du var/är världens bästa storebror och att han önskar att han hade 3 önskningar, jag kan inte annat än att hålla med...Puss

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: