Finaste du....min ängel.....

2010-04-14 / 13:36:29

Tack Anna för din kommentar på min blogg, är så tacksam för alla som ställer upp på oss.....

En annan kommentar som jag fick häromdagen var från en mamma till ett barn i Anthonys klass, flickan heter Stina och beskriver allt som att Anthony hoppat på ett tåg för att göra en resa, kvar står vi andra och gråter för att vi saknar honom....
Jag tycker det var väldigt vackert skrivet, Anthony älskade ju att resa, mina barn har vart iväg en hel del med mig och deras mormor sedan de var små, framförallt har vi vart på kanarieöarna, som började kännas som vårt andra hem...Skillnaden är att denna resa du nu är på anthony får du göra själv, utan att jag, mormor eller Leo är med dig med våra resväskor...Jag hoppas att du har en fin resa, att du stannar ibland på olika ställen för att bada i havet, hoppas du kan springa runt i flip-flop och få sand mellan tårna....minns du att vi köpte exakt likadana flipflops i somras när vi reste...vita quicksilver, jättesköna var dem och vi hade dem på oss på hemresan...du tyckte det var så himla skoj att vi hade likadana...

Jag är så glad att vi har så himla mycket minnen tillsammans...allt vi gjort och upplevt under alla dessa år...i början när allt hade hänt kunde jag ibland tänka att jag önskar jag aldrig hade fått dig för då hade jag inte kunnat sakna dig så mycket nu...Men självklart är jag så glad att jag fått ha dig i mitt liv, vid min sida, fått uppleva upp å nedgångar med dig, fått se dina ögon glittra första gången på ett flygpaln högt uppe i luften, få se din förtjusning när du slänger dig i poolen efter att ha försökt putta i lillebror först....Jag har fått vara med och lära dig att simma, plockat snäckor på stränderna och mycket mycket annat....minnena kan ingen ta i från mig, tack för att du delat ditt liv med mig mitt hjärta....
Mamma älskar dig......

Solen skiner, snart kommer jag till dig, vackra du....
Kärlek.....

Kommentarer!
Postat av: Maria

Otroligt fint skrivet. Just att ni har mycket minnen med saker som ni gjort tillsammans.

Första upplevelserna utan honom kommer såklart bli jättejobbiga, men du verkar så stark.



hemskt att tvingas gå igenom det ni gör just nu.



Varma kramar till er alla

Kommenterat - 2010-04-14 / 15:46:58  | URL - http://www.yamas-my-life.blogspot.com
Postat av: My

Kram på dig Maria! Du skriver så fint och jag tänker på dig massor.

Du vet var jag finns...



// My

Kommenterat - 2010-04-15 / 00:05:22
Postat av: Linda i Holland

Kramar om Tänker på dig!

Kommenterat - 2010-04-15 / 09:51:17
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: