Tavelväggen...

2010-04-22 / 10:02:24

......börjar arta sig...fortfarande ska en massa kort upp, hela väggen ska fyllas. Tanken är att det ska bli assymetriskt, och det tycker jag vi har lyckats med ganska bra...På bilden syns också silverhästen som är din Anthony...Nu ska jag snart ut i solen och umgås med vänner, solen är du Anthony...Kärlek....

Kommentarer!
Postat av: Malin

Fint blir det! Kram på dig - du är fortfarande världens bästa mamma och en väldigt stark kvinna - precis som jag alltid har tyckt.

Kommenterat - 2010-04-22 / 12:05:01
Postat av: Tebbe

jättefint

Kommenterat - 2010-04-22 / 13:02:17  | URL - http://glohria.blogg.se/
Postat av: Marie

Ja, det börjar verkligen bli en häftig och fin vägg. Så fint med en massa kort att se hemma hos er, med många minnen... Ha en riktigt skön dag ute i solen, vi ses! Kram

Kommenterat - 2010-04-22 / 13:47:16
Postat av: Linda Hilldén

Åh, vad fint! Älskar väggen! Du har verkligen öga för detta <3

Hoppas att gruppen hjälper dig något, och jag hoppas att vi får se dig på FB snart igen! Hemskt att du ska behöva lida mer än du redan gör pga dumma människor! Massa kramar från mig!

Kommenterat - 2010-04-22 / 23:40:39
Postat av: Linda Hristovski

Så fint du fått det Maria. puss

Kommenterat - 2010-04-23 / 08:04:55  | URL - http://hemljuvahem.bloggproffs.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: