Saknar dig....

2010-04-12 / 20:56:03

....så himla mycket...jäkla skitliv detta är....Idag var leo och magnus hos dig, leo krattade och magnus planterade en blomma, sen fikade leo på sitt mellanmål i solen, nära dig...kände du honom?

Igår var jag inte framme vid din grav mitt fina hjärta, förlåt...när mormor och jag hade promenerat nästan ända tills kyrkogården så fick jag så ont i ryggen...ringde din pappa och han och Vanja kom och hämtade mig, vi åkte till dig men mormor fick sätta de vita rosor jag hade med mig...jag hade så ont..satt kvar i bilen och tittade på din viloplats på avstånd...Väl hemma blev det ännu värre och vid 16-tiden fick jag och Linda åka till akuten, idag röntgades jag och det visade på njursten...Men detta vet du väl redan min älskling, du var väl där med mig...Men oroa dig inte...jag kommer bli bra...
Tack fina Linda för all hjälp....vad skulle jag göra utan dig?

Du har ett fint kort vid din grav, jag tog det på dig förra sommaren när vi åkte till bulgarien, du sitter i flygplansstolen bredvid mormor, pappa har förstorat upp fotot i svartvitt och jag har plastat in det...när man går ifrån dig så följer du en med blicken, det är just ett sånt foto...känns som du håller koll på oss...det känns tryggt, det behöver vi...Love you, and miss you.....

Kommentarer!
Postat av: Linda Rundberg

Underbara Maria! Älskar er<3

Kommenterat - 2010-04-12 / 21:52:37
Postat av: Linda Rundberg

Underbara Maria! Älskar er<3

Kommenterat - 2010-04-12 / 21:57:19
Postat av: cina

Hoppas du kryar på dig snart, har haft Njurgrus så jag vet vad ont det gör. Abrazo Kramar

Kommenterat - 2010-04-12 / 22:18:32
Postat av: Malin N

Men lilla gumman, det är ju fruktansvärt tråkigt att höra. Måste du operera det eller? Är ledsen att jag inte har kunnat hälsa på dig o Leo denna vecka, men kommer gärna till dig snart, om det är okej med dig. Jag hör av mig på FB. Många styrkekramar.

Kommenterat - 2010-04-12 / 23:53:56
Postat av: Anonym

Maria vilken otur, hoppas du mår bättre snart.

kram

Kommenterat - 2010-04-13 / 12:45:03
Postat av: Linda Hristovski

se ovan , från mig <3

Kommenterat - 2010-04-13 / 20:38:58  | URL - http://hemljuvahem.bloggproffs.se
Postat av: tessan

Åh, gumman! Hoppas verkligen att du bli kry från njurstenen snarast!!



Yesterday is history. Tomorrow is a mystery, today is a gift. That`s why it`s called present.

En liten dikt jag såg och tyckte var fin. Se dagen an även när det känns tungt, Anthony finns där vid din sida på sitt sätt. Många kramar till dig o Leo

Kommenterat - 2010-04-13 / 20:58:03
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: