Onsdag....

2010-04-28 / 22:20:51



Idag när jag var i kyrkan var det det en organist som spelade så vackert, jag satt längst fram, på samma stolar som dina klasskamrater satt när vi hade en minnesstund för dig. För första gången på länge så kunde jag känna mig riktigt lugn. Det kändes fridfullt att bara få sitta där, bara få vara, låta sig upptas av den fina musiken och att få en förnimmelse av dig.
Du finns inom mig.....

Kommentarer!
Postat av: sara

jag läste hela din blogg igår och tårarna rann med din sorg. Ett barn och en sambo är så olika men trots det känner jag igen mig så i dina ord. En sorg kan aldrig jämföras med en annan men du ska veta att trots det så vandrar vi nog iaf med en sko var längs samma väg

kära maria, jag är så ledsen för dig, ditt fina barn som togs ifrån dig. Jag förstår hur du menar med att folk vill gotta sig, och det kändes att just för att han var med i BB så var det så otroligt många som frågade och frågade. Till slut fick jag nog, därför skrev jag ut det i bloggen, egentligen inget jag tyckte var realvant, utan jag orkade inte med dessa kommentarer. Hur du gör är upp till dig, men håll fast vid det som känns rätt så länge du kan, för det spelar ingen roll hur han dog, det här handlar om din sorg, och det är väldigt privat redan som det är.

massor av kramar till dig!

Kommenterat - 2010-04-29 / 02:04:33  | URL - http://saramedsinrocktiara.blogg.se/
Postat av: Gunilla

Vill bara ge dig en kram...



/Gunilla

också en änglamamma

Kommenterat - 2010-04-30 / 13:51:10  | URL - http://gunillasblogg-gunilla.blogspot.com/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: