Måndag

2010-04-19 / 10:48:25


Ed Hardy var ett av Anthonys favoritmärken....

Tack för era kommentarer, kan väl bara hålla med om att folk kan bete sig mycket märkligt, ni som känner mig vet ju exakt hur vårt(mitt och barnens) liv har sett ut, även skola, förskola, och sjukvård vet ju hur situationen varit. Många har undrat vart jag tagit vägen på facebook.Jag tog bort min profil där för ett tag och återkommer kanske till sidan när folk har lekt klart där...

Solen skiner, jag är övertygad om att det är Anthony som lyser på oss, som en sol som värmer oss....

Kommentarer!
Postat av: Åsa Olofsson

Visst vet du att du kan ha en spärrad facebook sida som du själv bestämmer över vem som ska läsa och vara din vänn?

Kommenterat - 2010-04-19 / 23:52:22
Postat av: Linda Hristovski

Jag tycker så synd om dig Maria, att bli behandlad så här av folk du känner....mitt i sorgen.

puss å kram

Kommenterat - 2010-04-21 / 08:37:37  | URL - http://hemljuvahem.bloggproffs.se
Postat av: Helene Forslund

Blev så fundersam , varför jag ínte hittade dig på facebook , men då har jag fått förklaringen nu, trodde att du var arg på mig och kanske hade blockerat mig, men då är det nog inte så.

Hoppas att du kan sova bättre nu då, när du fått medicin . Jag tänker på dig så mycket Kram Helene

Kommenterat - 2010-04-21 / 19:00:04
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: