Mamma är på väg till dig....

2010-04-09 / 12:02:13




Om en stund ska jag försöka mig på att gå till kyrkogården och tillbaks igen, det är ju soligt ute och jag kan få gå och tänka att det är du som lyser på mig, gå och tänka vackra tankar om dig...igår var en väldigt tung dag, jag saknar dig ju så himla mycket. Hämtade ut laptopen som vart inne på lagning men började fundera på varför jag egentligen skulle ha två laptops nu...nu är det ju bara jag och Leo...Sen fick jag veta juridiska saker som var jobbiga, var går gränsen...känns som jag aldrig får sörja i lugn och ro...

Jag längtar efter dig Anthony, känner mig halv. Den ena halvan av mitt hjärta fyller Leo upp, men den andra kommer för alltid att eka tom....Why?

Kommentarer!
Postat av: Linda Rundberg

Min underbara vän, tänker på er varje dag, hela dagarna<3

Kommenterat - 2010-04-09 / 22:56:30
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: