Ledsen....

2010-04-04 / 21:09:27

Ni lussade ju alltid för pensionärer i högsbo, jag är så glad att jag vart med och tittat de gånger ni gjort det. Förra året var du en julegris och fick en ganska central roll i luciatåget i och med det annorlunda valet av gestalt, detta året valde du att vara stjärngosse, som oftast inte så många ville vara...Men jag minns att när jag frågade om du verkligen ville vara det så sade du " Vi har nästan inga stjärngossar så det behövs ", och titta vilken stjärngosse det blev sen då, med världens vackraste lockar, underbara stora ögon coh otroligt fina pussmun....Mormor lade upp lussenattlinnet så att du skulle kunna ha det nästa år igen om du skulle vilja....

Tidigare idag var jag hos dig tillsammans med mormor, Leo och Jenny, David hade skickat med en liten pokemonfigur till dig, Leo valde en rosa ros och jag lämnade allt möjligt, pappa har också vart förbi dig nu på kvällen. Linda kom förbi med Ella också och vi åkte till dig igen nu på kvällen, stod hos dig i ösregnet och pratade om att det gått en månad, en månad som känns som en evighet, samtidigt som det känns som det ofattbara hände igår...Konstig känsla, kan inte förklara den....

Det är så tufft utan dig....så jäkla orättvist...om nu gud är så himla rättvis, varför tar han då ett barn?

Kommentarer!
Postat av: sandra

hej maria.ville bara tipsa dig om en minnes sida.vi har en för roger där.den är väldigt uppskattad. www.tillminneav.se heter den.där kan folk gå in och skriva och tända ljus.du kan ju kika på d om du vill.den är väldigt fin iaf.kramar sandra

Kommenterat - 2010-04-05 / 00:14:46  | URL - http://miniforslund.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: