Finaste....

2010-04-20 / 09:59:06



Kommer du i håg när vi var på Chilli och tog detta kortet?
Vi var in dit en dag för att köpa kuddar till soffan, vid samma tillfälle köpte vi också en mysig soffilt, den ligger du och vilar på nu.... Du fick syn på detta hästhuvud i silver och ville verkligen att vi skulle köpa det, först blev jag väldigt tveksam, men ju mer jag tänkte på det så insåg jag att det var rätt coolt. Men vi skulle få vänta tills lönen, då det kostar närmare 1000 kr...
Mina så kallade "falska" vänner gjorde en insamling till din ära och nu står hästhuvudet på vår skänk i vardagsrummet. Varje gång jag tittar på den tänker jag på dig lite extra. Tänker på dig med tacksamhet, att du valde mig som mamma när du kom till världen.
Finaste Anthony...kärlek...

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: