Du är mammas sorg och skratt.....

2010-04-05 / 16:31:45



Var precis hos dig tillsammans med pappa, Oliver och mormor, detta har vart en tung dag, kunde inte sluta gråta när jag var hos dig, gud så jag saknar dig...igår lade jag det stora hjärtat, idag lade jag det lilla i glas...hela vägen i bilen höll jag det i handen så att det skulle vara varmt när jag lade det hos dig....Nadja har lagt den fina grodan som är en ängel...du är ju vår lilla änglagroda nu....Pappa och många andra säger att du är hos oss, runt oss och med oss ändå...jag vill så gärna känna dig...se dig....

Det har varit en helvetesdag idag och jag har egentligen inte velat ta ett endaste andetag till...

Kommentarer!
Postat av: Marie Börjesson

Vill krama om dig <3 tänker jätte mycket på er

Kram Marie B

Kommenterat - 2010-04-05 / 16:48:14
Postat av: Linda Hristovski

Det gör så ont Maria,när jag läser din sorg och saknad. jag kan inte förstå vad du går igenom,ingen kan nog förstå hur det känns.... men var stark för Leos skull och alla andra <3.

Hör av dig om du vill att Leo ska komma iväg lite..Oliwer vill träffa han igen.

Kommenterat - 2010-04-05 / 17:24:49  | URL - http://hemljuvahem.bloggproffs.se
Postat av: cina

En kram och många varma tankar till er alla i familjen.

Abrazo

Kommenterat - 2010-04-05 / 17:55:26
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: