Regnig söndag....

2010-06-20 / 12:35:18



Princessbröllop igår som sagt, Leo ville titta när de gick in i kyrkan, och mamma/mormor hade ju suttit bänkad sen starten, förberedelserna på morgonen. Leo ville ha en bakelse till bröllopet men de som fanns kvar i butik såg ut att ha sett bättre dagar. Så det blev en donut med rosa galsyr och dekorationer. Till det fick han kaffe dagen till ära...



Till en änglapojke...



Dagens rosor....



Du ville bli brandman, för att hjälpa människor...
Jag hoppas du kan bli det ändå, de kan väl behövas i himlen också....

Kommentarer!
Postat av: anna-ett barn på jorden, en ängel i himlen

vad fint med lyktan, de är ju så sorgligt att vi har det så här.

Kram.

( du frågade om broderade tröjan förut va?, jag beställde den via Finland)

Kommenterat - 2010-06-20 / 13:14:53  | URL - http://bambinidolce.blogg.se/
Postat av: En Liten Emma och hennes Lilla A

Ja det är ofattbart vad folk får gå igenom. Jag har läst din blogg och jag beklagar verkligen, får man fråga om han var sjuk eller om det kom helt plötsligt? Du behöver självklart inte svara om du inte vill. All styrka till dej.

/Lilla Emma

Kommenterat - 2010-06-20 / 19:27:50  | URL - http://enlitenemmas.blogg.se/
Postat av: Marie Å

Helt rätt av Leo att äta bakelse dagen till ära...

Som vanligt har du gjort fint och smakfullt till Anthonys minne, så mycket kärlek.



Tack för att du kom förbi idag, ses snart igen!



Kram Marie

Kommenterat - 2010-06-20 / 21:41:17  | URL - http://wwww.marieakerblad.blogg.se/
Postat av: Toja

Hej. Jag hittade hit via Lovas blogg och har sträckläst om er sorg, vill tacka för att jag fått ta del av det ofattbara ni råkat ut för och vill oxå tacka för att detta hjälpt mig att få upp ögonen för hur viktigt det är att jag mera visar det självklara, dvs att jag älskar mina 2 barn, för dom. Man tror att man har hela livet på sig, så länge de är friska osv. men det du varit med om visar ju att det tyvärr inte stämmer.

Även om jag själv via olycka miste min egen lillebror som 21 åring så har jag egentligen aldrig kopplat ihop det med mina egna barn, även om Lovas blogg lärt mig massor så är det ändå här som jag hittade det som landade som en bomb i mitt hjärta, jag kunde identifiera oss med dig, full av liv men borta på morgonen ... fyyy! Så skrämmande!!

Har tänkt massor på dig senaste dagarna och önskar att du ska ha det så bra det bara går!

Många kramar.

Kommenterat - 2010-06-20 / 23:12:21
Postat av: Nathalie- mamma till Filip

Du vet vart jag står, bara hör av dig !

Massvis med kramar till er ..

Kommenterat - 2010-06-21 / 09:18:04  | URL - http://nathaliieby.blogspot.com/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: