Lite av sedan sist

2012-10-06 / 20:47:55
     
 
Sen sist så har jag varit på bröllop, iklädd tyllkjolen ovan och grå converse, var osäker på om det skulle vara ok med just converse, men väl där så hade brudgum och alla små bestmans gympaskor....
Börjat sova länge på helgerna har vi börjat göra, och en dag gick vi upp den tid som klockan visar på bilden...väldigt skönt att Leo börjat inse värdet av att faktiskt få vara lite pigg under dagen...Många smoothies har det blivit, istället för sötsaker så får det bli detta.... Vi har varit på Liseberg i full mundering, den 14 september, på Leos födelsedag så spelade vår favorit Kapten röd där...Fullständigt grymt var det på den konserten....Vid tillfälle två som vi var på Liseberg så lyckades vi slå ihjäl 8 timmar där i kylan. Ni kan tro man var trött sedan....Loppis har det blivit några gånger....Sedan har vi haft kalas för Leo och han fick sammanlagt 80 dollar som han kan få ta hand om själv i Usa...Till kalaset gjorde jag minicupcakes... En moodboard har jag gjort på väggen med hjälp av washi...där samlar jag inspiration, citat etc...Men än finns där inte så mycket...
 
Vi har cyklat en del (som vanligt) och i och med instagram så blir det ännu mer fotat längs vägarna...
 
 
                                                                  
Fotona hamnade idag lite knas för datorn ballade ur...så håll till godo....Sov gott.../M
 
 
 
 
 
 
 
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: