Födelsedag kontra ångest

2011-09-15 / 12:00:00
Leo har fyllt 10 år nu, något han har längtat efter så väldigt länge, det har blivit tårta, pannkaksfrukost, paketöppning och många grattiskramar...Jag är glad att Leo är så glad, men på samma gång så tänker jag på att om två månader så går han om Anthony i ålder, det är så märkligt, det skulle han ju egentligen aldrig kunna göra, men nu gör han det snart...Har varit vid graven idag och tänt ljus, och det var tungt att stå där och tänka att han faktiskt inte kommer hem för Leos kalas, för hans 10 årsdag, för sin egen födelsedag, jul, eller för kommande resor...Leo får återigen fira utan sin storebror...Det är fel, jag vill göra om och göra rätt...Vill ha båda kottarna tillsammans igen, i livs levande livet....Varför kunde det inte få vara så? Finns det ett svar på den frågan som jag någonsin kommer att bli nöjd med? Jag tvivlar på det...

Lilla fotbollskille, som snart skulle fyllt 12 på jorden...Vi saknar dig till månen och tillbaks...Alltid....
Kommentarer!
Postat av: Madde reskompisen

Kära Maria och Leo

Tusen grattis till Leo i efterskott och tusen kramar till er båda

Tänker på er ofta...



Kommenterat - 2011-09-20 / 11:06:02
Postat av: Maria

Måste kännas bra konstigt det där, att Leo snart är äldre än storebror...

Styrkekramar till er !!

Kommenterat - 2011-09-21 / 21:32:55  | URL - http://fawkes79.wordpress.com
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: