Fina Anthony...

2011-03-01 / 19:09:18
Du är för alltid en del av mig
Text: Lasse Berghagen

Här skiljs våra vägar i livet
men du lät mig tidigt förstå
I stjärnorna står det skrivet
tillsammans för alltid ändå

När natten så stilla sig sänker
finns tystnadens tomhet hos mig
Och likt den klaraste stjärna som blänker
så stark är min kärlek till dig

Du är för alltid en del av mig
som polstjärnans ljus i natten
Jag tänder ett ljus som en hälsning till dig
som en bro över mörka vatten

Du är för alltid en del utav mig
så fjärran men ändå så nära
En ängel ska bära min hälsning till dig
Du är alltid en del utav mig

 

Kommentarer!
Postat av: happyvardag

Den nynnade jag på hela dagen i söndags. Vacker!



Kram Mia

Kommenterat - 2011-03-01 / 20:25:36
Postat av: Kia

I dag tände jag en marschall för Kitty hos Simon,8 hemska månader har idag gått sedan hon lämnade Gertie.På fredag blir en ny marschall tänd för Anthony.Herregud Maria vad är det som har hänt oss egentligen????Vi fattar fortfarande ingenting efter 3 vidriga tomma år.Kram till dej och Leo,Leif hälsar också.Kia

Kommenterat - 2011-03-01 / 21:53:50
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: