1 år och 1 dag av saknad...

2011-03-05 / 09:32:05












Tack för att ni tänkte på oss i går, jag tackar genom bloggen för de flesta av er läser den...Inför en sådan här dag så behöver man all kraft man kan få...
Tack för att ni tänt ljus och marschaller för min ängel, och tack för era blommor och saker på hans viloplats...
Igår var vi iväg till graven tillsammans med barnens pappa och hans familj, det tändes ljus i massor och vi släppte iväg "Ufoballonger"....Medans vi stod på kyrkogården så hann det skymma så det var vackert när de seglade upp i skyn...dock fastnade två av tre ballonger i träden ovanför, men den tredje steg och flög i väg bort....Det var vackert, det var för dig Anthony...

Nu bär det av på "leva-vidare-grupp för barn" som Leo går på en gång i månaden, och sedan är han bjuden på kalas...Det är bra att han får vara med om "vanliga" saker trots att det varit sorgfyllda dagar....

Anthony
Om en stjärna tändes för varje gång vi tänker på dig,
då skulle natten vara ljusare än dagen
Kommentarer!
Postat av: Jeta

kramar om

Kommenterat - 2011-03-05 / 10:30:36
Postat av: Kia

Hej Maria,som jag tidigare skrev till dej så finns det inga ord för vad du ,jag och många andra har råkat ut för.Det värsta som finns,att ha mist ett älskat barn.Livet ska gå vidare men för oss fortsätter det bara med lite glädje,sorg och den hemska saknaden hela tiden.Dom som säger att tiden läker vill man bara ge en käftsmäll.Man kan väl inte läka bort ett barn.......Kram till dej och Leo,Kia

Kommenterat - 2011-03-05 / 10:52:53
Postat av: Pia

Åh vad fint det ser ut att vara Maria!

Kram till dig och Leo!

Kommenterat - 2011-03-05 / 14:52:32
Postat av: Annika

Jag och Karin var och tände ett ljus vid tre tiden, men nu ser jag att vi skulle vara där i skymmningen ist. Jag tänkte på dig och dina barn nästan hela dagen i går, det gör ont.

Många kramar Annika

Kommenterat - 2011-03-05 / 15:51:33
Postat av: Malin

Vad fint det var med ballongen, väldigt stämningsfullt. Jag kan inte riktigt förstå att det har gått ett år sedan den mest fruktansvärda dagen någonsin. Det känns både nära och avlägset på en gång, men det känns inte mindre. Många kramar till dig och Leo.

Kommenterat - 2011-03-05 / 20:35:16
Postat av: Linda

Åh, vad fint! Vi hade en minnesstund för Anthony här hemma med tända ljus och en tyst minut. Tänker på honom varje dag, underbara Anthony. Många styrkekramar till dig underbara Maria, jag älskar dig.

Kommenterat - 2011-03-06 / 12:48:34
Postat av: gertie

Så fint det är med alla ljusen. Ett helt år. Det är så overkligt. Tänker på dig. Kram

Kommenterat - 2011-03-06 / 17:41:22  | URL - http://kittyhansens.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: