1 ÅR AV SAKNAD

2011-03-04 / 15:10:43

TACK FÖR ERA SMS, KOMMENTARER OCH HÄLSNINGAR VIA POST....
TACK!

Kommentarer!
Postat av: happyvardag

Älskade vän....

Önskar jag var där och fick vagga dig i min famn. Att jag som en smärtmagnet kunde lyfta bort det som gör så ont. Att det fanns en tröst. Fast att vi aldrig träffats IRL finns du i mina tankar dagligen.

Kramar i lass från Mia

Kommenterat - 2011-03-04 / 21:23:09
Postat av: Ulrika

Mina tankar har varit hos dig idag, Maria, hos dig och din familj. Tänder ljus för Anthony ikväll, till minne av en underbar liten kille.

Styrkekramar till dig och Leo!

P.S. Så vackra dikter och texter du valt här, har tyvärr ej sett GP.

Kommenterat - 2011-03-04 / 21:33:05
Postat av: Tessan

Ett ljus brann speciellt för Anthony igår. Tänker extra på er nu. Massa värme o kärlek till er, Maria och Leo. Kram

Kommenterat - 2011-03-05 / 08:52:50
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: