Trött söndag...

2011-06-13 / 07:54:00

Jag skulle ju tänka lite mer på mig själv har det sagts....så idag har jag vart iväg och gjort naglar för första gången i mitt liv å attans vad ont jag har...kostade ca 300 kr och när jag gick från salongen så hade jag så ont att jag övervägde att gå hem och knipsa av dem...men jag har hållit ut...de är ju rätt fina, och de håller ju sina 3 veckor...sen är jag vanlig igen...dessutom köpte jag denna ring med tillhörande örhängen...Men det var inte allt, för inne på Viktoria Secret kan man bli salig som tjej så där har det väl gått lite mer än 1000 kr...Ni får se bilder på allt senare...Mitt senaste väskinköp är en Michael Kors inköpt i går...jag är så glad för den även om den var väldans dyr...Hittade även Sean John jeans till Leo, äntligen hittade man några som passade i midjan...Två par polosportboxer blev det till honom också och en Elementtröja...Och till oss båda blev det undebara, jättestora badlakan från Polo Sport, massa gott att snurra in sig i efter duschen och sedan inta soffläge...längtar redan...

Idag var vi iväg på en spelhall....Man köpte en meny med Pizza, dricka och "tokens",sen var det bara att spela loss...



 Leo i favvon....

Kommentarer!
Postat av: gertie

Så härligt det är att läsa om hur gott ni har det. Jag blir glad av det. Och att ni kan skämma bort er så som ni gör är ni är väl värda båda två. Kram till er båda

Kommenterat - 2011-06-13 / 18:43:39  | URL - http://kittyhansens.blogg.se/
Postat av: Hannas pappa

Låter som att ni har det bra Maria,

Massmis med

Niklas

Kommenterat - 2011-06-13 / 19:52:38  | URL - http://hannagull.wordpress.com
Postat av: D

Ser ut som och låter som att ni har det riktigt bra. Det är ni värda 1000 gånger om. Unna dig och skäm bort både dig och lilleman. Vi får höras om en fika eller något i sommar!

Kommenterat - 2011-06-15 / 10:57:45  | URL - http://dj4star.se/index.htm
Postat av: madde reskopisen

wow vilka läckra naglar,ta det lugnt med dom:)

puss å kram

Kommenterat - 2011-06-20 / 13:58:19
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: