Shop til u drop?

2011-06-06 / 07:16:48



Två par Leeshorts och två Levis+ett par Nike till Leo, en väska Candies by Vanessa Hudgens och en Sesamestreet-tröja för ca 1000 svenska kronor...kan inte fatta hur det kan vara så mycket billigare...Mupparna på bilden har vita sneakers på fötterna så Leo kallar dem hiphop-muppar...
I dagarna blir det nog en Wera Wang väska till mig...eller något annat fint....



Till den nya snygga väskan som ännu inte är inhandlad blir jag ännu snyggare i dessa glasögon från Rocawear....sweet....Kanske lite pantertant...men säg den som inte är det här...


Jag har tänkt mycket på Anthony här, men jag har varit tvungen att ha ett annat fokus, för Leos skull...tack för att ni hjälper mig med graven...jag längtar tills jag själv kan gå dit igen...

Sov gott....eller godmorgon för er kanske....


Kommentarer!
Postat av: Sara

gud vad tuff Leo blir, skitfina kläder =)



vi kommer gärna till göteborg, ska till varberg i sommar så kan vi förlänga den resan med stopp i götet =)



kramar

Kommenterat - 2011-06-06 / 09:27:08  | URL - http://combindinglove.bloggplatsen.se
Postat av: Linda Hristovski

Lätt avis på allt ni shoppar, själv var jag i Ullared i söndags, inte riktigt samma sak ;)

Kommenterat - 2011-06-08 / 08:31:57  | URL - http://hemljuvahem.bloggproffs.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: