Lördag

2011-06-12 / 08:33:14
Shoppingen går överstyr tror jag, eller har gått överstyr...jag kan visst inte göra saker lagom...så nu får jag fundera på om jag ska pressa ner sakerna i den sista väskan (med risk för att kvadda saker och ting) och hoppas den inte väger för mycket sen, eller låna en väska här och sen betala för en extra väska hem....Ni kommer bli upplysta om hur jag bar mig åt, detta kommer bli ett äventyr känner jag...Idag var vi till Viktorias Secret och handlade lite....trots platsbristen....sen fick Leo ett par baggypants från Sean John...de tar ju inte direkt lilla platsen heller...dessutom köpte jag ordentliga tjocka Polo Sport badlakan...och de tar ju upp en del plats...all smutstvätt är inte på plats i väskan än, eller necessär och lite annat smått och gott....Hmmm detta är nog kört....Det finns kanske en anledning till att jag är 13000 fattigare, jag har handlat för mycket, Lyxfällan nästa....



Vi var och käkade på IHOP en dag, betyder International Hoouse of pancakes...De pannkakorna gick inte av för hackor kan jag säga er....
Nä nu ska jag sova...klockan är snart 23.30...å jag hoppas att ni får en fin söndag och att ni vaknat på rätt sida....
Kram på er...M&L
Kommentarer!
Postat av: Kia

Du kommer säkert på ett bra sätt att packa ner allt ni har shoppat.Det är alltid lätt att göra av med pengar,tänker på vad min Linus brukar säga när han kört stora lyxshoppingen.PENGAR ÄR BARA LÖV,DET KOMMER NYA!!!!Kramar till er båda.Kia

Kommenterat - 2011-06-12 / 09:56:27
Postat av: Maria

Jag blir faktiskt himla glad att läsa om er resa!

En resa där du och Leo får skapa egna fina minnen, inga minnen där Anthony finns med som saknad, men utan direkta resminnen..

Nu är jag dock lite rädd att jag formulerat mig tokigt, men jag hoppas du förstår hur jag menar!



Kram till er båda

Kommenterat - 2011-06-12 / 19:30:15  | URL - http://yamas79.blogspot.com/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: