Minnas minnena, det gör fortfarande så himla ont...

2011-07-14 / 23:24:40


På min gamla blogg, från tiden före så fann jag denna bild...den är tagen på vår sista resa, från solstolsplatsen som vi alltid valde...Här lekte Anthony med Leo i timmar, här träffade de två kompisar, Leo lekte mycket med pojken i familjen, Anthony med tjejen, en tjej som han blev lite förtjust i, väl hemma pratade de på msn...Här åt vi frukostarna om morgonen och ofta de andra måltiderna också...Här sprang barnen själva till baren när de var törstiga för att beställa en Coke eller 7up, och härifrån hade vi koll när de ställde ut den fräscha och nya glassen, så vi kunde vara först på tur att svalka oss med en...Här gick barnen och plockade solstolar ur poolen efter ett stormoväder som drog in och här kunde de själva springa mellan havet och poolen...

Jag saknar honom något fruktansvärt, jag vill inte ha det såhär....Jag är trött och jag är så less...Tänk om jag bara kunde få gå in i ert rum och se er båda där igen, i era sängar..Tänk om inte om fanns...Rewind...

Kommentarer!
Postat av: simone

sv: ajdå :/ Tack för tipset! ska absolut hålla ögonen öppna efter plaststav då!

Kommenterat - 2011-07-16 / 11:55:29  | URL - http://simoneh.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: