Liten uppdatering....

2011-07-31 / 23:55:01
I helgen har jag och Leo varit i Borås och hälsat på min systerdotter/gudson...Vi har ätit alldeles för mycket gott, gått och lagt oss alldeles för sent och därmed sovit alldeles för lite...spelat xbox kinect och bara softat...
Kollade på filmen Step up 3 två gånger gjorde vi också...har ni inte sett den och tycker det är imponerande med folk som är riktigt grymma på streetdance, så kolla in den...Hur är det möjligt liksom?....
Godnatt till mina fina vänner, nära och kära...ni vet vilka ni är....



Klipp ur Final Dance- Step up 3

Och min favoritscen i filmen-Robot 


Kommentarer!
Postat av: Maria

Jag fick din kommentar! :-)

Jag vill inte skriva mer än så nu för jag minns inte om det publiceras direkt.

Men det du skrev hos mig gjorde mig glad!



Kram

Kommenterat - 2011-08-01 / 08:19:40  | URL - http://www.yamas79.blogspot.com
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: