Detox

2011-07-14 / 15:21:58

Från det ena till det andra, från reseplanering till detox...

Jag är inne i en sjukt trött period, visserligen går både jag och Leo och lägger oss sent, men vi sover liksom till ungefär 10.30 varje dag nu på semestern, känns ju som om halva dagen gått då...
Förra året körde jag en detox-kur, i hopp om att bli piggare och dessutom bli av litegrann med ett sötsug som ju direkt inte gör en piggare....Så nu får det bli en sådan kur igen, förbannat tråkig, men förhoppningsvis känner jag mig sedan piggare...So here we go...

Kommentarer!
Postat av: Sara

fungerar det?

också varit inne på detoxa mig lite.

Kommenterat - 2011-07-14 / 15:32:23  | URL - http://combindinglove.bloggplatsen.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: