Cykel

2011-07-05 / 18:04:57
Jag har gått och blivit med cykel...fick en förra året av en vän, en gammal hederlig Crescent, med betoning på gammal...den har funkat bra men nu har växlarna börjat strula...Så nu tog jag beslutet att satsa på en ny cykel, en med bra komfort om man cyklar långt. Så det blev en Monark, klassisk damcykel. Imorgon kan/ska jag hämta den.
Jag är så himla glad för denna cykel av en stor anledning, att jag och Leo nu kan ta oss när vi vill till graven, oavsett om det finns pengar på busskortet eller inte. Och vi kan lätt ge oss ut fina sommardagar med ett paket kex och hemmagjorda mackor i cykelkorgen.


Cykeln heter Monark Sofia, Sofia heter Anthonys bästa kompis, det känns bra att cykeln heter just så....


Kommentarer!
Postat av: Sara

åhh vad bra =)



härligt med cykel. hoppas ni får många härliga picknickar med era cyklar =)



kram

Kommenterat - 2011-07-05 / 21:45:22  | URL - http://combindinglove.bloggplatsen.se
Postat av: Marie Å

Snygg!! Precis som du!

Kommenterat - 2011-07-06 / 06:25:22
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: