Vågat mig på att titta på några foton...

2011-01-29 / 10:13:22

dsc01029 (MMS)

Vågat mig på att titta på några foton,fotat av ett pappersfoto med mobilen,så kvaliteten blev sådär...jag saknar tiden när de var två,när de hade varandra,när Vi hade varandra...vakar du över oss nu Anthony,finns du här med oss i allt vad vi gör? Jag saknar dig och du finns i mina andetag...Mamma älskar er båda...

Kommentarer!
Postat av: Sara T

Vilket fint kort!! Två söta små prinsar!! KRAM

Kommenterat - 2011-01-29 / 14:59:13
Postat av: gertie

Så söta dom är. Två små charmtroll. Bilden är så fin. Kramar i massor till er alla.

Kommenterat - 2011-01-29 / 15:56:20  | URL - http://kittyhansens.blogg.se/
Postat av: Happyvardag

Vackraste killarna och det är klart han är med er! I varje andetag, inom er, för alltid...



Kram och trevlig söndag från Mia

Kommenterat - 2011-01-30 / 08:25:37
Postat av: en annan mamma

Våga sig att titta på foton... Trodde det skulle vara det viktigaste, i resten av mitt liv. Men det är så svårt. Måste känna en sorts styrka under mina fötter och en viss balans innan jag försöker mig på det. Ändå kanske jag inte lyckas mer än för en sekund.

Det gör så ont att veta att man aldrig mer...

Kommenterat - 2011-01-30 / 16:37:01
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: