SMS-inlägg

2011-01-06 / 22:06:02

dsc00462 (MMS)

Jag är för trött för att använda mig av datorn emellanåt, och tycker det är så skönt att jag upptäckt att man faktiskt kan blogga från mobilen, bättre sent än aldrig liksom... Jag har en vän, en vän som på allvar blev min vän kan man säga i och med att Anthony gick bort...Hon fanns där när jag behövde henne, jag kunde ringa henne mitt i natten för att prata eller be henne komma...Hon hjälpte mig att göra saker som man helt plötsligt inte klarade av längre, som att duscha...Jag är hemskt glad att få räkna henne som vän...För cirka en månad sedan fick jag veta att hon har "drabbats" av bröstcancer...Denna nyhet gjorde mig självklart väldigt ledsen, så jag kan inte ens föreställa mig hur svårt det måste vara många stunder för henne och hennes familj...Vi har båda oerhörda tyngder på våra axlar, även om de är av olika sort...Jag tänker på dig dagligen fina människa... Här är hennes blogg,titta gärna in... http://baranadja.blogspot.com/ Nu blir det sängen...i hopp om att somna i någorlunda tid....

Kommentarer!
Postat av: anna-ett barn på jorden, en ängel i himlen & ett mirakel i magen

Livet, så oförutsägbart, så orättvist många gånger.

Kram

Kommenterat - 2011-01-07 / 12:36:29  | URL - http://bambinidolce.blogg.se/
Postat av: Nadja

Fina människor får fina vänner : )

Rätt åt oss faktiskt ; )

Kram N

Kommenterat - 2011-01-08 / 11:06:18  | URL - http://baranadja.blogspot.com
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: