Ruinens kant...

2011-01-27 / 22:14:59

Gud, ge mig kraft att acceptera

det jag inte kan förändra, mod till

att förändra de saker jag kan och

visdom nog att förstå skillnaden

mellan de två....


En dag ska vi alla dö, alla andra dagar ska vi det inte....

Jag går in i något tungt nu, jag är påväg neråt, vet inte riktigt vad jag ska göra för att inte sjunka för långt...jag orkar inte det just nu...jag har fått må "bra" för länge nu, i morse kände jag skillnaden i min kropp direkt när jag vaknade...Ledsamt....
Tack för att ni finns där....

Kommentarer!
Postat av: Kia

Vissa dagar är väldigt tunga och andra går det lite lättare.Det är väl så här våra dagar ser ut.Blir sedan vintern väldigt lång och kall känner man sig extra nere,blek och glåmig.Då är det viktigt med lite extra energi injektioner.Du gör rätt i att träna och försöka hur jobbigt det än är.Jag vattengympar och äter just nu väldigt många blodapelsiner,Ljuvligt goda och söta.Kram Kia

Kommenterat - 2011-01-27 / 22:28:49
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: