Onsdag morgon....

2011-01-26 / 08:19:04
På väg att lämna Leo som idag ska åka skrillor med klassen hela dagen...Själv ska jag bege mig till Hagabadet i Göteborg som har öppet hus för att förhoppningsvis få mig en avslappnande ansiktsbehandling med efterföljande fotbehandling, sedan simma lite i "ägget" och efter det  träningspasset "Kettlebells" som efterföljs av ett spinningpass...Sedan är det dags att hämta lilleman igen...och efter att ha umgåtts med honom i två timmar så är det dags för ett Zumbapass på kvällen...Vi får väl se hur ledbruten jag är sedan...Men kan de i biggest looser träna hela dagar så kan väl jag också, jag tror på "Kan du så kan jag-mentaliteten"...eller jag intalar mig det iallafall....
Hoppas alla ni alla fina människor får en bra dag med vad ni än tar er för...

Update 16.00: Nu är jag åter hemma igen efter nästan 6 timmar på detta underbara ställe, Hagabadet http://www.hagabadet.se/index.php
Först blev det simning och relaxande i två timmar, sedan två träningspass och efter duschen blev det en jätteskön ansiktsbehandling...Sen var jag värd sushi för andra gången denna veckan tyckte jag så det hann jag få i mig innan jag hämtade lilleman...Om 1.5 timme ska jag prova på Zumba, får väl se hur det går...

Update 18.52: Hemma från Zumban, det var så himla roligt, känns lite halvflummigt när man sett lite på tv innan, men det var hur kul som helst att utöva. Bra för den som har fysiska eller psykiska spänningar, de psykiska vet jag allt om...Och nu har jag ätit choklad efter träningen :) så nu är dagen fulländad under de förutsättningar jag numera lever efter...

Maria
Kommentarer!
Postat av: Kia

Beundrar dej Maria för att du inte "struntar" i ditt "välbefinnande.Träna,vårda och må gott.Mår du bättre så mår jag och även Niklas bättre.Vi har ju varit oroliga för dej.Tror att Niklas godkänner att jag skriver så här.Hoppas att även Leo haft en bra dag.Kram Kia

Kommenterat - 2011-01-26 / 09:28:13
Postat av: D

Hoppas du får en skön dag. Och ja.. "kan dom så kan jag" är alltid bra! Man är alltid själv det största hindret när det gäller vad man kan och inte kan. Hälsa Leo.

Kommenterat - 2011-01-26 / 16:07:49  | URL - http://dj4star.se
Postat av: gertie

Mums. Sushi som är så gott. Du inspirerar mig. Jag ska kanske också börja röra på mig. Man får ju pröva sig fram. Vilket som nu kan få en till att må lite bättre. Må riktigt gott. Kram

Kommenterat - 2011-01-26 / 17:59:35  | URL - http://kittyhansens.blogg.se/
Postat av: Monica

Puh.... Vad du är duktig som orkar. Jag ska prova på Zumba och ojar mig redan innan jag kommit dit. Och har inte tränat ngt innan !

Kommenterat - 2011-01-26 / 18:05:10
Postat av: Hannas pappa

Självklart Kia!

Låter som en energigivande dag Maria! Jag har fått "bevis"/indikationer på att Hanna verkar i vår omgivning!

"Massmis med"

Niklas

Kommenterat - 2011-01-26 / 21:41:48  | URL - http://hannagull.wordpress.com
Postat av: Happyvardag

Vilken energikick du gav dig själv! Underskatta aldrig värdet av fysisk aktivitet och ompysslande. Det gör underverk. Duktiga du....Du inspirerar så många människor genom dig själv och på det sätt du går genom livet.



Hoppas att du inte har fått någon träningsvärk idag. Kram och önskar dig en fin torsdag

Kommenterat - 2011-01-27 / 09:03:51
Postat av: Sara T

Wow, vilken sund dag! Zumba är verkligen roligt! Gott med choklad efter en intensiv dag, då kan man äta med gott samvete. Stor Kram

Kommenterat - 2011-01-27 / 10:50:20
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: