Nyköpt lykta på rea,37.50 kostade den mig....

2011-01-20 / 19:25:56

dsc00975 (MMS)

Nyköpt lykta på rea,37.50 kostade den mig. Vem tror ni jag hade i tankarna när jag köpte den,och vem tror ni jag tänder för? Ja,älskade lilla ängeln såklart...jag saknar honom något,fruktansvärt...Jag tänder för de andra änglabarnen också,och jag tänder för dig min vän som kämpar för att besegra skitcancern...

Kommentarer!
Postat av: Kia

Maria,idag tände jag en jättestor marschall hos Simon för att hedra våra änglabarn.Lågan var enorm och den lyste upp ett stort område.Jag vill så gärna tolka detta som om våra barn uppskattade det och skickade lågan så högt...vad tror du?Kram Kia(Leif hälsar)

Kommenterat - 2011-01-20 / 20:51:32
Postat av: Hannas pappa

Hej Maria,

Nu är vi tillbaka från ett ställe jag vet att du har många minnen ifrån. Vill informera dig om att jag ska skriva om våra upplevelser därifrån och "förvarna" dig om du hade tänkt gå in och läsa i dagarna.

Hoppas att den DJ elefanten lyfter snart. Har lite info att delge senare som min syster har berättat. Otroliga nyheter.

Ta hand om dig/er,

"Massmis med"

Niklas

Kommenterat - 2011-01-22 / 17:25:36  | URL - http://hannagull.wordpress.com
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: