Jag har inget annat att säga....

2011-01-03 / 20:27:25

....än att saknaden gör så ont i mig, saknar något fruktansvärt, varje minut, varje uns av min kropp....jag önskar så att allt vore annorlunda, att jag slapp detta helvete...om 2 månader är det 1 år sedan jag såg min son i livet, imorgon är det 10 månader av saknad....
Tänder ni ett ljus för honom?



Photo by Emma

Godnatt min skatt.....

Kommentarer!
Postat av: sara

jag tänder ett ljus för honom imorgon min vän <3 ska tända ljuset i änglaspelet och tänkte på anthony medan änglarna dansar



kram

Kommenterat - 2011-01-03 / 21:02:00  | URL - http://twinklingstar.bloggplatsen.se
Postat av: Happyvardag

Japp, vännen....fast att jag aldrig fick träffa honom har han fått en speciell plats i mitt hjärta också.



Kram Mia

Kommenterat - 2011-01-03 / 21:58:13
Postat av: Hannas faster Mia

Ja Maria, jag tänder ett ljus för Anthony imorgon. Vad jag tänker på dig Maria....Kram

Kommenterat - 2011-01-03 / 22:03:37
Postat av: Kia

Hej Maria idag lyser det ljus hos Simon från 8 olika lyktor och ljus och naturligtvis är ett speciellt för Anthony.Imorgon tar vi bort tomtar och ljuslyktor som påminner om julen.Simon tyckte inte om att julen var kvar hemma trettonhelgen.Allt skulle ordnas så att det var som vanligt till hans födelsedag 9 januari.Du kan vara säker på att en marschall ska tändas imorgon för Anthony,har redan skrivit ett stort "A"på den.Kram Kia

Kommenterat - 2011-01-03 / 22:57:36
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: