Vad har livet i åtanke för oss?

2011-02-27 / 20:08:54

dsc01190 (MMS)

Vad som hänt oss under senaste året, att ha förlorat en son, bror och vän...och att sedan därefter ha fått veta att en fin vän drabbats av bröstcancer, har fått mig att tänka på framtiden på ett annat sätt...På ett sätt är det rätt svårt att tänka framåt för man vet ju aldrig hur framtiden ter sig...Men det kanske är just det...man vet aldrig vad man kan drabbas av...Hursomhelst, nu har jag tagit en extra försäkring, en försäkring som täcker kvinnlig cancer, tex bröst och livmodercancer...självklart är det ju inte en garanti att jag inte skulle få cancer, det förstår jag ju, men OM...jag vill på sätt tänka framåt, och på Leo...älskade unge...älskade storebror i himlen...Livet är en gåta...

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: