Tack min sköna böna...

2011-02-17 / 21:02:46

dsc01165 (MMS)

Tack min sköna böna...

Kommentarer!
Postat av: sara

vi är nog rätt många som har problem med ätbeteende, mig inkluderad. grymt dålig på det. har kunskap om äta rätt om man väljer bort vissa saker vet jag vad jag ska ersätta med. men inte fan hjälper det när man ser "fel" saker.



men men du får bli aktiv på FB igen och så får vi starta en egen hemlig grupp bara för oss, där vi kan skriva av oss.



kram

Kommenterat - 2011-02-18 / 08:47:45  | URL - http://twinklingstar.bloggplatsen.se
Postat av: Tonie

Jag vill tacka för din jättefina blogg,jag blev änglamamma 7 månader före dig till min 10-årige son som dog i en olycka,och jag har precis hittat din blogg & vill bara säga att jag finns här & läser varje dag.

Tonie

Kommenterat - 2011-02-18 / 10:35:53
Postat av: happyvardag

Ser underbart ut! Attans att man inte tål grädde...



Trevlig Helg du duktiga människa!

Kram Mia

Kommenterat - 2011-02-18 / 17:51:31  | URL - http://blogg.mama.nu/happyvardag/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: