Ljuset i mörkret...

2011-02-06 / 02:00:00


Tack för era  uppiggande kommentarer på ett av de senare inläggen...Jag andas Anthony, jag vet att jag gör det hela tiden, så fort jag tänder ett ljus så tänker jag på honom, jag gör det för honom på något vis. Och jag vägrar att tänka tanken att det är fel...Jag ska inte ta åt mig och jag tackar för er peppning...



Mer ljus....för att han ska hitta hem....





Åså ljusstaken som vi köpte på hans loppis i skolan...Jag påminns om honom hela tiden, jag vill det, och jag vill andas honom utan att för den sakens skull behöva känna att jag försummar Leo...
Jag älskar dem ju båda...
Kommentarer!
Postat av: Kia

Ditt liv är ditt Maria och det är du som sörjer och saknar."Andas Anthony"så mycket du vill.Behöver du tips och råd så vet du att dom rätta människorna att vända sig till är vi som har förlorat ett barn.Jag,Niklas,Gertie och Anna-Maria m.fl.Vi går ju igenom samma eländiga saknad.Ha en bra söndag Kram Kia

Kommenterat - 2011-02-06 / 14:38:42
Postat av: Linda Hristovski

jättefina ljusstakar och tavlor.

Kommenterat - 2011-02-06 / 17:38:49  | URL - http://hemljuvahem.bloggproffs.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: