Mer fix...

2011-08-10 / 23:18:00


I köket fick det bli såhär, en ikeahylla jag tröttnat på fick lite nytt liv och fyller sin funktion, varför ha vackra tallrikar och smaskiga kokböcker undangömda...



Tallrikarna på bilden har jag fått av mamma, de har funnits sedan jag var liten och jag bara älskar dem...



Kokboken är en av förra årets julklappar från en av mina närmsta vänner och tallrikarna är ett arv från min mormor...



Plastblommor har det fått bli i sovrummet tills jag hittar den ultimata blomman som klarar det dunklet i ett sovrum...



Och på Leos sovrumsdörr finns det nu fina bilder på honom och hans saknade storebror...
Kommentarer!
Postat av: Tonie

Hej Maria,vad fint du har hemma,mycke bra ideer.För mig har 2-årsdagen förflutit & den gick bra,lite ont i kroppen & trött efter,man är så himla orolig innan dagen kommer.

Tänk vad viktigt hemmet blir,precis som att man behöver ett tryggt ställe när det värsta hänt.

Många varma kramar.

Kommenterat - 2011-08-11 / 12:35:17
Postat av: Marie Börjesson

Va mysigt du har det :) vilka ideer, sådant är jag jätte dålig på :( Hoppas att sommaren varit någorlunda bra för er, är ju ute här nästan var dag och håller koll på dig ;) bara så du vet :) Själva hade vi 2 veckors semester v 29 och 30, nu är vi igång och jobbar igen fram till den 10:e spt, då blir det Mallorca 2 veckor, GC blir det fram till vårkanten nästa år.



Kram Marie B <3

Kommenterat - 2011-08-11 / 18:39:53
Postat av: Hannas pappa

Det du skriver om att plocka fram vackra och "dyrbara" saker (i synnerhet glas och porslin) är naturligtvis en sann uppmaning! Använd dessa!!! Lev i nuet! Eller hur!

Massmis med

Niklas

Kommenterat - 2011-08-12 / 00:01:03  | URL - http://hannagull.wordpress.com
Postat av: Ewa

Vad fint det blev :)

Önskar dig en fin dag.

kram kram

Kommenterat - 2011-08-12 / 08:23:35  | URL - http://blogg.mama.nu/ewawennmark
Postat av: Sara T

Vad fint du har "pysslat", ska bli roligt att se det "live"!! Kram

Kommenterat - 2011-08-13 / 19:42:47
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: