Inte kunde jag väl ana...

2011-04-24 / 22:58:12

dsc01376 (MMS)

Inte kunde jag väl ana när detta foto togs, att någon av er skulle dö före mig...ordningen är ju så himla fel, kunde inte blivit mer fel än så...Jag saknar dig skruttunge,kan du bara inte komma tillbaka? Inte visste jag att du skulle vara död så länge...

Kommentarer!
Postat av: mie

han var så otroligt grann.. så vacker. jag beklagar vet att ord är så små. men jag beklagar verligen

Kommenterat - 2011-04-25 / 15:47:20
Postat av: Hannas pappa

Maria. Det finns EN sak som gör det lite mer hanterligt för mig att "copa" med min tillvaro. Det är det faktum att jag inte skulle vilja ha levt mitt liv annorlunda om jag hade vetat om (känt till) att Hanna skulle bli sjuk och...ja du vet...Det är en insikt som gör att jag överlever. Jag fick otroligt mycket tid med henne. Kanske var det världsalltets sätt att "förbereda mig"...

Hoppas att elefanten fått vingar,

Massmis med

Niklas

Kommenterat - 2011-04-25 / 21:17:17  | URL - http://hannagull.wordpress.com
Postat av: Kia

Visst är det så ofattbart Maria?Våra skruttungar som du säger skulle vara här just nu med vissa kvällsförberedelser inför morgondagens skola.Kom nyss hem ifrån Strömstad till vanliga hemmet och vardagen.Möttes av en förargad och besviken kisse.Han fick nöja sig med Robin i helgen.Ha det gott.Kram Kia

Kommenterat - 2011-04-25 / 21:20:24
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: