Hur ska jag orka sakna dig ett helt liv?

2011-04-20 / 16:20:34

dsc01361 (MMS)

Hur ska jag orka sakna dig ett helt liv?

Kommentarer!
Postat av: Anonym

Det är en tanke som kommer då och då, Hur ska jag orka? För saknar gör vi ju hela tiden. Hela tiden. Inte alltid i tankar som tänks - det finns där ändå. Jag känner också en motvilja till att det en gång kanske ska kännas "lättare", som vissa säger. Det kan det inte göra! Det får det inte göra! För jag ska alltid sakna. Men hur ska jag orka?

Just idag är en extra svår dag. Årsdagen.

Kommenterat - 2011-04-21 / 18:29:44
Postat av: Marie Börjesson

Tänker på er <3 Vill i alla fall önska er en glad påsk, hoppas du/ni snart kan komma över detta ohyggliga och komma tillbaka till livet igen, att komma över är väl kanske fel ord, men i alla fall att det inte behöver vara så påtagligt hos dig hela tiden vännen. I alla fall ska ni försöka ha en så bra påsk som möjligt.



Påskkramar från mig och Benny

Kommenterat - 2011-04-21 / 19:33:42
Postat av: änglamamman

Extra många styrkekramar nu till Påsk. Glad Påsk.

Kommenterat - 2011-04-21 / 21:14:50  | URL - http://www.nglarfinns.blogspot.com
Postat av: Happyvardag

Älskade vän....en fot framför den andra och så fortsätter vägen, livet....Du behöver inte ha alla svar nu. Ha tålamod med dig själv och sakna på utan att varken ifrågasätta eller ha dåligt samvete. Tids nog kommer ljusare stunder. Inte på bekostnad av dina minnen utan på grund av dem. Det finns en tid därbortom all sorg och saknad då man kan minnas med glädje och då dessa minnen ger kraft. Jag lovar dig....



Kram i lass fina du

Kommenterat - 2011-04-22 / 14:35:50
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: